Değerli Öğrencilerimiz,
Yemek rezervasyonlarında https://sksdb.isparta.edu.tr/ web sayfasındaki “İlçeler yemekhane rezervasyon sistemi” menüsünü tıklayarak ya da https://yemek.isparta.edu.tr/ adresinden işlem yapacaklardır. Sisteme girişte öğrenci ya da personele ait ISUBÜ e-posta ve şifreleri kullanılacaktır. Sistemde herhangi bir bankaya ait debit/kredi kartıyla yükleme yapılabilmektedir. Sisteme giriş yaptıktan sonra “Yemekhane İşlemleri” menüsü altındaki “Haftalık Fiş Alış” bağlantısına tıklayarak haftalık yemek fişi alınmalıdır. Bu sayfada hangi yemekhane’de yemek yenmek istendiği seçimi önemli ve zorunludur. Ayrıca yemekhane otomasyon sisteminin geçişinde tüm personel ve öğrencilerimiz cep telefonlarına yükleyecekleri ISUBÜ Mobil Uygulamasını kullanacaklardır. Kişiler mobil uygulamaya giriş yaptıktan sonra “Profil” sayfasında yer alan “QR Kodlu Geçiş Sistemi” bağlantısı yardımıyla yemek geçiş noktalarındaki karekodu okutacak ve geçiş yapabileceklerdir.