Turizm Fakültesinde "Turizm Sektöründe Etkili İletişimin Önemi, Hitabet ve Mülakat Teknikleri" üzerine bir konferans düzenlendi. Turizm İşletmeciği ve Turizm Rehberliği öğrencilerinin bulunduğu konferansa, Süleyman Demirel Üniveritesi öğretim üyesi Doç. Dr. Şirvan ŞEN DEMİR konuşmacı olarak katıldı. ‘Turizm İşletmelerinde Halkla İlişkiler ve İletişim’ kitabınında yazarı olan Doç. Dr. Şirvan ŞEN DEMİR, öğrencilerden yoğun ilgi gördü. ‘‘İletişim, insanlarla saygı ve nezaket çerçevesinde, çatışmadan uzak, iletmek istediğimiz mesajı karşımızdaki kişinin anlayabileceği bir dille ifade edebilme becerisidir. Her şeyin ilk adımı kişiler arası doğru iletişimi kurabilmektir. Turizm sektöründe de sağlıklı iletişim kurabilen kişilere ihtiyaç vardır’’ dedi. Öğrencilerin, turizm işletmeleri ile ilk iletişimin sağlandığı mülakat sürecinden de bahseden Doç. Dr. Şirvan ŞEN DEMİR, mülakat sırasında, öncesi ve sonrasında nasıl bir iletişim kurulması gerektiği konusunda derinlemesine bilgiler verdi. Turizm sektöründe nitelikli eleman olma şartlarından da bahsedilen konferans, soru-cevap bölümü ile devam etti. Konferansın sonrasında kitabını da imzayan Doç. Dr. Şirvan ŞEN DEMİR’e teşekkür plaketi takdim edildi.